top of page

חברת ניהול בתים משותפים בתל אביב

איך לנהל בניין בתל אביב? כל אפשרויות תחזוקת ועד בית ושמירה על אורח חיים נעים בבניין.

אורח החיים האטרקטיבי בעיר הססגונית והקרובה לבתי התעסוקה, מושכת אליה קהלים רבים ומגוונים. אם גם אתם נפלת בקסמיה של תל אביב ושוכרים בה דירה או לחלופין בעלי דירה בעיר, סיכוי לא קטן שאתם חשים שהבניין המשותף שלכם לא מתוחזק או מנוהל כראוי. מה האלטרנטיבות לניהול ועד בית תקין בתל אביב?
חברת ניהול איכותית בתל אביב.webp
למה ועד הבית בתל אביב לא מתפקד במקרים רבים?

רבים מתושבי העיר הינם שוכרים, אנשים עסוקים שאין להם רצון או יכולת לדאוג לצרכי הבניין בכלל, ובפרט לניקיון ולתחזוקה המונעת. בנוסף, בעלי הדירות שאינם גרים בבניין לא מבינים את החשיבות של תחזוקתו ושימורו. ישנם נציגי ועד בית בבניינים שבוחרים גורם חיצוני לניהול בניינם, אך בפועל הגורמים אינם מנהלים את הבניינים באופן תקין, ולא מתקיימת ביקורת על עבודתם.

תאוריית החלונות השבורים
על פי תאוריית החלונות השבורים הידועה, הזנחה של תחזוקת הבניין נותנת לגיטימציה להזנחה נוספת, כך שעם הזמן הבניין הופך מוזנח יותר ויותר. איכות חיים מתדרדרת בבניין עלולה להבריח דיירים איכותיים בדיירים חדשים המקבלים את ההזנחה כסטטוס קוו של הבניין, ובבו היום תקשה על החזרת הבניין למצב בסיסי תקין. לדוגמה, ידית שבורה בלובי ורצפה מלוכלכת נותנת לגיטימציה להניח את שקית האשפה בלובי, שהיא יכולה להוביל לפחות זהירות במעבר דירה פגיעה במעלית וכן הלאה.
חשיבות תחזוקת בניין משותף למשכירים
שמירה על הרכוש המשותף ותפעול שוטף של התחזוקה השוטפת לרבות ניקיון, גינון, בדיקות ותיקונים. פעולות אלה מונעות את התדרדות מצב הבניין ולהיפך, שומרת על ביקוש גבוהה למגורים בבניין ועל היכולת של בעלי הדירה לדרוש דמי שכירות גבוהים יותר. הווה אומר, העלאת ערך הנכס. בנוסף, מיסי ועד הבית משולמים לרוב על ידי השוכר, ולכן ככל שהתחזוקה השוטפת טובה יותר, כך העלות העתידית על תיקונים מיוחדים לבעל הדירה תהיה נמוכה יותר.
איך לבחור בין חברות ניהול?
לצורך השוואה אפקטבית, חשוב להבין מהם הצרכים של הבניין ושל הגרים בו. ניתן לעשות זאת באמצעות השכרת שירותי מומחה או בצורה עצמאית. חברות ניהול רבות מספקות תוכנית עבודה כחלק מהצעת המחיר שלהם, אולם חשוב להכין מראש לצורך השוואה מדויקת יותר בין החברות השונות. חשוב לבצע מיפוי כולל של מערכות הבניין, גביית מיסי ועד הבית, תחזוקת הגינה, כיסוי ביטוחי, תדירות הניקיון ועוד. כמובן שקשה לכסות את כלל ההוצאות העתידיות, יחד עם זאת, ככל שהמידע שאתם מעבירים לחברות הניהול רב יותר, כך ההשוואה בין עלויות חברות הניהול תהיה מדוייקת יותר.

לקבלת הצעת מחיר ללא עלות

לניהול הבניין שלכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

פרטים נשלחו בהצלחה!

כל האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי וכל המידע המצוי באתר משמש כמידע כללי בלבד. אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי עו"ד, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם עו"ד העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה משפטית כזו או אחרת. כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש בלבד.

bottom of page